Wij zijn pas tevreden als jij het bent. Daar hoort natuurlijk 2 jaar garantie en een goede klachtenprocedure bij!
Garantie
Uiteraard krijg je bij ons garantie op de door jou bestelde artikelen.
Mocht het, ondanks onze voortdurende zorg voor kwaliteit, toch voorkomen dat een artikel kapot gaat?
Geen paniek, je hebt bij ons 2 jaar garantie op al jouw aankopen. Binnen deze termijn zullen we altijd met jou samenwerken om tot een passende oplossing te komen. Deze oplossing kan bestaan uit het leveren van een vervangend artikel maar kan bijvoorbeeld ook betekenen dat jij gewoon je geld van ons terugkrijgt.
Uitgesloten van garantie:
- Schade, defecten of gebreken die ontstaan zijn door inwerkingen van buitenaf, beschadiging (al dan niet opzettelijk)
- Onregelmatigheden veroorzaakt door onjuist of onheus gebruik of door gebruikmaking voor doeleinden waar het product niet voor bedoelt is.
- Aanpassingen, modificaties en/of reparaties door jou zelf uitgevoerd.
- Zoekraken van retourzendingen.
Klachten
Wij zijn dagelijks bezig met het onze belangrijkste doelstelling: klanttevredenheid. Het kan echter voorkomen dat er iets niet helemaal naar jouw wens gaat en je een klacht hebt over onze dienstverlening.
We raden je aan om de klacht in eerste instantie bij ons kenbaar te maken door contact met ons op te nemen.
Wij beloven alvast dat we alles in het werk zullen stellen om jouw onvrede weg te nemen.
Leidt dit onverhoopt toch niet tot een oplossing?
Dan is het mogelijk om je geschil aan te melden voor bemiddeling via Stichting WebwinkelKeur.
Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR platform van de Europese Commissie.
Dit ODR platform is te vinden op
Wanneer je klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het je vrij om je klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.